.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میهمانان برنامه های تحویل سال 90 سیما

با وجود اما و اگرهای فراوان بر سر اجرای برنامه تحویل سال 90 شبکه 3 سیما ، فرزاد حسنی ، مجری جنجالی صدا و سیما ، اجرای این ویژه برنامه را بر عهده دارد . همچنین حضور بنیامین در ویژه برنامه شبکه 2 و مسعود ده نمکی و بهنام صفوی در شبکه 1 نیز قطعی شده است . 

بنیامین بهادری خواننده پاپ کشورمان میهمان ویژه برنامه سال تحویل شبکه 2 سیما است .

در ویژه برنامه سال نو این شبکه که با نام «هفت سین 90» از ساعت 7 شب تا 5 بامداد روی آنتن می رود ، علاوه بر بنیامین ، چند خواننده جوان دیگر و گروههای موسیقی اقوامی نیز به هنرنمایی می پردازند .

خبرها حاکی است ویژه برنامه شبکه سه سیما در سال تحویل با اجرای «فرزاد حسنی» روی آنتن می‌رود.این ویژه برنامه با عنوان "حالمو زیبا کن” از ساعت ۲۱:۳۰ امروز روی آنتن خواهد رفت.
محمد صراف تهیه‌کنندگی و کارگردانی این برنامه را به عهده دارد و ایمن توسل‌زاده، شاهین ایزدیار، احمدرضا طالبان و حمید استیلی از جمله ورزشکارانی هستند که حضورشان در "حالمو زیبا کن” قطعی شده است.

همچنین شنیده شده بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون از جمله محمدرضا فروتن، هادی کاظمی، جواد عزتی، رامبد جوان، سحر دولتشاهی، مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی در ویژه برنامه تحویل سال این شبکه حضور خواهند یافت.

شبکه یک نیز با ویژه برنامه «گنبد مینا»با اجرای فرزاد جمشیدی، اقبال واحدی ،صفدری و زهرا خاتمی و مهسا ملک مرزبان با دست پر به استقبال سال تحویل 90 می رود .

حجت الاسلام قرائتی ، یوسف کرمی ، مسعود ده نمکی ، بهنام صفوی ، پدرام کریمی، مجید اخشابی ، حجت الاسلام میرلوحی ، فریبا کوثری و حسین زمرشیدی(چهره ماندگار معماری) از چهره ها و میهمانان این برنامه هستند .

از شبکه جام جم نیز خبر می رسد امسال احسان علیخانی مجری برنامه تحویل سال ۹۰ این شبکه است .

این برنامه که قبل و بعد از سال تحویل به مدت ۱۰ ساعت ویژه برنامه تحویل سال ۹۰ با عنوان «عید آمد و عید آمد» با اجرای احسان علیخانی و به تهیه کنندگی محمد قنبری در قالب جنگ ترکیبی و به صورت زنده و مستقیم از شبکه جهانی جام جم پخش می شود، از ساعت ۲۰ روز بیست و نهم اسفند آغاز و تا ساعت ۶ بامداد روز بعد ادامه خواهد داشت.

شنیده های خبرنگار اعتدال گویای پرداختهای میلیونی به برخی میهمانان ویژه برنامه های نوروزی است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.